Två OS-guld och ett blåmärke!

Så äntligen tog Sverige två OS-guld! är otroligt imponerad av våra sprintare, både damerna och herrarna! Grattis, grattis! Nu är jag nästan tvungen att ta fram skidorna själv! Var i Ljusdal igår och shoppade lite. Heda ett presentkort på en guld-butik som jag handlade upp, och tog sedan en sväng förbi Skyttners sportbutik, där herr Skyttner själv lurade på mig lite tejpvalla. Så nu måste jag väl åka nått snart..
Men var ute och åkte spark med Fokus nyss. och det är ju helt omöjligt ibland. Han måste ju stanna och nosa överallt. Åkte förbi Nylandskola, och i backen där efter försökte jag få upp farten lite. Självklart ska han stanna när det gick som fortast. Sparken åkte ner i diket och jag rullade runt några varv på vägen. Tur att det inte kom någon! Hade ont i höften och på smalbenet efteråt, så jag vände och åkte tillbaka. Har bara ont på benet nu, och har fått ett fint blåmärke..
Men men, guld till SVERIGE!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0