En sväng om...

Vill bara varna alla som funderar på att gå till en sportaffär under en hockeymatch. Gör inte det. De blir bara irriterade! =) Nädå, det gick bra ändå, Sverige vann ju! tjohooo. Men lite dummt kändes det ju.. Men men... Lite irriterade blev ju vi igår oxå när jag och Herr G stod och lyssnade på curlingfinalen allt vad vi kunde i bistron på tåget, och det kom någon och skulle handla. Men Sverige vann! Grattis, grattis!
Sedan blev det en liten utgång på kvällen till Aveny med mina trevliga jobbarkamrater, tack för att jag fick följa med! Jättekul! Inte så jättemycket folk, men trevligt ändå! Kom hem tidigt/sent, hur man nu ser på det.. sedan har jag varit helseg hela dagen idag.. Ska upp tidigt i morgon och åka till Storlien..  Men det går nog bra. Jag och Filippa hade tänkt ta en sväng i skidspåret, så vi får hoppas på bra väder!
Så var det bara att packa och sova då.. Vilken fredagskväll..
Godnatt!
=)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0