Fear of the dark

Rätt mycket orientering nu för tiden, men just för tillfället, i SMveckan, är det liksom det som gäller.
Sitter och lyssnar på sändningarna från NattSM på internet, riktigt spännande! Hade varit kul o va där, men jag tar det nästa år!
Själv sprang jag NattKM i kväll. Lite mer presige i det! :) men ja.. Jag var ensam i min klass, sprang mot Leif och Leif på min bana.. Det gick rätt bra, förutom att jag sprang genom ett grönområde, i stället för stigen runt.. dumt gjort!
I bilen hem rockade Magnus loss med Hammerfall och "Fear of the dark". Han tyckte att det passade rätt bra in på kvällen..
"Även tuffa grabbar kan vara rädd för mörkret" enligt honom. Men vi springer bort från alla hemskheter, ingenting hinner i fatt! *hehe*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0