Eftersnack

En rolig helg har det varit! åkte ner i fredags, bodde på täby park hotell, med lina. sprang 3:e sträckan på kaveln med maria johanna och elin. för mig gick det rätt bra, löpningen gick rätt bra och jag missade ingenting. men båda lagen blev diskade... väldigt trevligt.. men men! på kvällen var det fest på universitetet! otroligt kul, träffade en massa trevliga mäniskor. Jag och erika försöker lära oss att bugga tillsammans, men så bra går det inte, ännu.. :P menmen! Vid 2 tiden fick de för sig att vi skulle åka hem, så tog en taxi.. men jag hade kunna stannat längre! Sedan kunde jag inte somna för ens efter 4 nån gång... sedan ringde klockan kvart i 7, och så var det bara att kliva upp och iväg till tävlingen, igen.. det gick rätt bra oxå, och jag blev 7 av 12. Kanske inte sprang allt för snabbt, men gjorde inga större bommar!
..och nu är jag förkyld.. jaja, jag klarar mig nog!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0