Bodybuilder

Jag är inte negativ jämnt. Därför ska jag skriva om förra årets sista komplimang som jag fick.

Träffade ett gäng vänner innan fredagens dans. Jag kom dit sist, och hade inte träffat några av de som var där. Efter ett tag kommer en av killarna som jag inte träffat förrut (men som jag absolut förstår har druckit en hel del) fram till mig och undrar:
Han: Är du också en sådan där bodybuilder?
Jag: Haha, va?
H: Ja, men som han, säger han och pekar på en vältränad kille som sitter bredvid.
J: Tycker du det ser ut som det eller?
H: Ja, men är du en sådan där bodybuilder?

Han fortsätter och pladdra på. Men efter senaste oträningsveckorna tar jag det absolut som en komplimang.
=)

Sedan dagens gåta: Hur kan ett par gardiner som anpassats efter två lägenheter med högt i tak plötsligt bli 2 dm för korta när de flyttar in i en lägenhet med normal takhöjd?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0