Hej magen

Vi har levt i snart 27 år tillsammans nu. Jag tycker vi ska ha lärt oss varandra och kunna samarbeta vid det här laget.
Jag tycker inte att jag ska behöva vända och gå hem igen på morgonen för att du inte gjorde ditt på toaletten i morse när du fick chansen.
Jag ska inte behöva avbryta ett jobbsamtal och gå på toaletten bara för att du skriker på uppmärksamhet. 
...speciellt inte om vi var där för en kvart sedan...
Jag vill inte trycka i mig en massa konstiga piller för att lugna ner dig, resten av kroppen blir så konstig. Kan vi inte bara prata med varandra?

Jag har bokat en resa som jag längtat så otroligt mycket efter. Jag vill då inte vara i bråk med dig, jag vill att vi båda två ska njuta av resan.
...dessutom har jag hört att toaletterna på vissa av resmålen kanske inte är de bästa....

Så för både din och min skull: kan vi sluta fred och bli vänner?

Snälla


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0