Hälsosamt och stärkande i fjällen

Snart är det bara städning kvar innan några semesterdagar till fjälls är över.
Det har varit otroligt bra! Tydligen brukar de ha tre bra soldagar här på sommaren, och jag har utnyttjat två :)
Har klättrar nerför fjället, hoppat nerför fjället med skärmflyg, badat i en fjällbäck och cyklat uppför fjället.
Sista dagarna har jag bott med två riktiga sportnördar, OS har gått varmt! Jag har lärt mig mycket, speciellt hur kommentatorerna uppför sig. Har även fått ett referat av en av tävlingarna på Sommarlovsmorgon. (Den 10-åriga grabben koncentrerade sig tydligen inte tillräckligt)
Dags att stuva ihop alla prylar, trotsa regnet och bära ut till bilen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0