Kommentarer...

Det är rätt spännande det här med kommentarer. Jag ser ju att det är några som kikar in här då och då. Inte många men ändå några om dagen. Men inte är det många som kommenterar. Familj och några vänner. Men inte klagar jag ;P (Skriver ju inte så mycket, så vad ska jag begära egentligen?)

Under mitt marathonbloggande under koloskopiundersökningen hände någonting rätt roligt.
Ja just ja! har ju inte skrivit hur det gick! Jag måste säga att jag är nöjd över undersökningen. Föregående gång gjorde det så hemskt ont, och de kom inte hela tjocktarmen med undersökningsinstrumentet. Två doktorer försökte utan resultat.
Men nu gick det utan problem. Viss inflammation i tarmslutet, men vväntar på testresultat för att se om det kanske är en annan sjukdom jag har. Kan ju va kul att byta eftersisådär 10 år...
Var lite lagomt lullig när jag rumlade hemmåt. Glömde självklart mackorna jag gjort iorning innan hemma. Men kära syster hämtade mig på sjukhuset och lagade mat till mig hemma hos mig. Kärlek det!


Men i alla fall, det jag ville komma till:
Ibland dyker det upp annonyma kommentarer här på bloggen. Från början trodde jag det var en person som stalkade mig, men kom på att det var olika IP-adresser till alla, så min "stalker" var väldigt duktig på att byta datorer...
Nu efter koloskopi-bloggandet  dök det upp på inlägget: 
Löser sudoku på dass
kom kommentaren:
roligt:D

Och säg gärna vad du tycker om mina "Rapunzel" modell bilder som jag har tagit på Tove:D

Efter inlägget
Hämtar upp brorsan så han kan köra hem bilen. Han kände sig mätt sa han. Idiot. Men snäll
Fick jag svaret:
Najs :D

Dessa två inläg var inte annonyma, utan med namn och blogglänk så att jag lätt skulle kunna komma till deras blogg och läsa om allt fantastiskt de är med om i sina underbara liv. Människor som jag inte har en jäkla aning om vilka de är.

De kommentarerna godkändes Inte! Jag vill inte direkt höra att det verkar "nice" att laxera.. så har ni inget vettigt att skriva så gör det inte. Ja...

... fortsätt som vanligt slltså :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0