Tid är... semester

Av olika anledningar, både roliga och icke roliga, så måste jag vara ledig några dagar framöver.
Så jag tänkte börja jobba in lite tid så att jag kan vara ledig med gott samvete.

I morse kom jag till jobbet lite tidigare. Jobbade på fram till lunch. Då var jag tvungen att åka och hämta mitt nya pass hos polisen. Fortsatte jobba på eftermiddagen. Sista timmarna satt jag och slogs med en 3D-modell på datorn som inte riktigt ville göra som jag ville. Tillslut kunde jag inte jobba mer med den. Allt jag hade som underlag hade jag använt och min skalle började bli väldigt trög. Det kändes inte som jag skulle få någonting gjort om jag satt kvar längre, så jag började fylla i dagens arbetade tid. Men jäklar vad jag måste ha jobbat in tid! Det är helt mörkt ute, och kontoret är tyst..
Få se nu.. Var här tidigt i morse, lite längre lunch pga polisbesöket, och nu är kl... Va? bara 18? Har jag inte jobbat längre?
Jaha, hade tydligen jobbat in 1 timme till timkontot. Duktigt. Heja mig.

Tur att det inte är en enmånads semester jag försökte jobba ihop. I den här takten skulle det ta 32 veckor att jobba ihop tiden...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0