Utmanad

Jag tycker egentligen inte om sånt här, men eftersom jag blev utmanad av en gravid Eleonore är det lika bra att göra som man blir tillsagd, men vet aldrig hur det är med hormoer och sådant ;P

1. Kärleken i mitt liv är... Mer förtäljs icke i denna personliga, icke privata, blogg.

2. Min favoritfärg är nog röd ändå. En viss influens av mamma som typ alltid köpte röda ytterkläder till mig när jag var liten. Och den fruktansvärt fula manchesterskjortan som nog var pappas? Jag hade den väldigt mycker under mellanstadiet i alla fall. Jag var väl före min tid med vintage... Numera har jag en RÖD soffa!

3. Jag är fantastiskt glad att jag lever och andas, att jag har en underbar familj, släktingar och vänner, att det regnar idag så att jag inte sår dåligt samvete för att jag sitter inne och "pluggar"... (för fullt, det märks väl?)

4. Jag vet fortfarande inte om jag ska ha en combi regulator/växelriktare i skoluppgiften, bäst att skriva klart det här och avbryta rasten.

5. Min dröm i natt var om min gamla lägenhet i stan. Om bastun, och att jag köpte en motorcykel. Konstigt.

6. Jag tror
det är smartast att inte köpa någon motorcykel, jag har ju varken körkort till det eller lust att köra. Just nu i alla fall

7. Jag kommer förmodligen aldrig få ett pris som "Årets bloggare". Inte för att det är någonting jag hoppas på...

Åsså skickar jag utmaningen vidare till:
Kattis
Challe
Hondjävulen
Tågmamman
Lina
Johanna

Good Luck!

Back too work for the little gold fish. Blubb blubb


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0