Ny karriär!?!

Kom i kväll på att jag och C ska starta en ny karriär - som dokusåpaskapare.

Eftersom vi båda bara Älskar "Mammas pojkar" kommer detta koncept utväcklas en aning:

Låt mig presentera: Vem dejtar vem?
Singelpojkarna, deras singelmammor sätts ute på en öde ö tillsammans med singeltjejerna, deras singelpappor, singelkusiner och singelgrannar.
På ön blir de utrustade med levande ljus, lite skumpa, handkameror och mängder med godis. När mörkret faller på börjar konstiga ljud spridas från de gömda högtalarna i träden, monster kommer dyka upp (a la Lost) "panik-kärlek" kommer spridas bland deltagarna och allt kommer dokumenteras med handkamerorna (a la Blair Witch)
Den som överlever natten + hittar sin livs kärlek vinner halva kungariket.

(Snälla, sprid inte detta vidare. Vi ska sälja idén dyrt till SVT, de behöver några bra dokusåpor just nu)


Kommentarer
Challe

Klockrent!!! Det kommer bli årets succé och vilka kommer kamma hem storskovan??? VI, såklart! Behöver vi aldrig mer jobba och kan ligga på Vem dejtar vem? stranden och bara glassa som värsta kungarna! Gud, vi är ju såååå smarta!!!

2010-01-04 @ 18:55:16
URL: http://ettforvirratliv.blogg.se/
Hanna

Ja! Längtar till stranden! :D

Måste skicka in programidén snart tror jag :P

2010-01-04 @ 18:59:24
Challe

Ja, skynda, skynda!! Jag vill ha pengar!! Ha så kul i solen och sola inte för mycket, jag är redan blek som jag är ;)

2010-01-05 @ 14:40:34
URL: http://ettforvirratliv.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0