Bloggeliblogg?

Mina läsare blir allt färre och färre för varje dag som går. Vad kan det bero på?
Så det är väl bara att komma på någonting att skriva om då.
Ska jag skriva att jag just nu lyssnar på den här låten eller att jag längtar tills i morgon för att åter igen få se en föredetta och nyfunnen favorit? (det har tydligen gått 10 år sedan jag slutade att titta)

Eller ska jag berätta om hur min tåggranne igår försökte svara i sin telefon två gånger under tågresan, när telefonen, som ägdes av resenären i sätet framför, ringde. 

Berättade jag att det förra veckan en dag var en dm snö på min bil när jag skulle åka på morgonen, eller att mitt Visakort  blev skimmat, men att jag klarade mig rätt bra ändå (alla pengar har kommit tillbaka). Det finns som sagt andra som har det värre.

Jag har det ändå rätt bra. Sitter och lyssnar på min "ta det lugnt" lista på spottan för att kunna sova snart. Jag blir så slut i huvudet på dagarna. "källarsyndromet" har jag fått förklarat att det heter. Bästa botemedlet är nog att föröka sova nu, och hoppas på sol i morgon.

Godnatt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0