What to do?

...när man vaknar tidigt en lördagsmorgon?
Tydligen har min kropp fått sig lite rutiner och jag har blivit kvällstrött och morgonpigg.
Stack därför ut o sprang en liten sväng kl 7 i elljusspåret uppåt berget. Väl påväg upp dit kom jag på alla saker som hänt i Hagaområdet på sista tiden.. Nästan framme kom en gubbe och började gå efter mig. Jag vek av från vägen in på spåret, han gjorde detsamma. Jag började springa, det gjorde inte han. Puh!
Tog ett varv i spåret, stack sedan hem igen. Otroligt skönt att röra på sig och rensa lite bland alla tankar som dykt upp i huvudet den senaste veckan... Ett varv till hade inte varit fel, men måste spara lite energi till dagens jobb.

Tack för igårkväll! Love to you all!



Kommentarer
Malin

Jag vaknade också 7 i morse, men är inte lika duktig som du är att jag orkade ge mig ut och springa.

Hur gör man för att bli så där spänstig så att man inte rasar ihop i en hjärtattack efter bara 40 meter?? Jag har försökt komma igång med löpning alltför många gånger...men det slutar alltid med mjälttugg efter cirka 2 minuter. Jag är nog ett hopplöst fall...suck.

Läskigt med gubben, tur att han var av den ofarliga sorten:)

2009-09-19 @ 15:38:55
URL: http://atlantaliv.blogg.se/
Hanna

Malin, du får köra i intervaller i början tror jag. Eller hitta någon Atlantabo som vill bli din träningskamrat, så kan ni sporra varandra :) Good luck!

2009-09-19 @ 17:23:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0