She needs You!

För att vänner ställer upp förvarandra kommer här min vän C's kontaktannons:

Om du har Titanic eller Dagboken eller A walk to remember som favoritfilm, och dessutom käkar fisk tre ggr i veckan – ja då kan du sluta läsa bums!
Är du däremot ett skräckfilmsfan, lagomt äventyrlig, föredrar styrketräning framför löpning och +23 samt kille så bör du fortsätta.
Se till att vara ledig på nyårsafton för då väntar en dejt med trevliga människor, helst hos dig. Vissa av dem kanske gillar Dagboken men där finns åtminstone en som hellre kollar in blod och fajter. Finns en risk att Ebba Grön-skivor tas med så det bör du uppskatta.
En förutsättning för att vi ska trivas ihop är att du älskar katter nästan lika mycket som du avgudar din Audi. Du vet vad ordning i köket innebär och är öppen för det mesta, oavsett vad det gäller. Äventyr och dumheter tillhör vardagen för dig och du har inget emot att "glömma" att frisk luft är nyttigt emellanåt. En diskussion är till för att vinnas och böcker till för att läsas. Fredagskvällar spenderas hellre i gott sällskap än ensammen på krogen. Whiskey är något som dricks On the Rocks och helst med en ålder på 20 år eller äldre. Ingen flaska under 500 lappen står i ditt spritskåp och du vet skillnaden mellan amerikansk skit och skotsk findricka.
Du bör ha en skvätt tålamod och känsla för teknik att ta till då och då. Både för att klara av henne och en krånglande TV.
Och glöm absolut inte att Berners är inte ett ställe för att beställa reservdelar på utan ett ställe för total njutning!

Så? Känner Du dig träffad, eller känner du någon som passar bra in på denna beskrivning är det bara att lämna kontaktuppgifter nere i kommentarsfältet. Jag kommer att göra första kontrollen på att Du är okey, och vidarebefodrar sedan Dig till C. Som, by the way, är en otroligt härlig, vrickad och rolig tjej.

Så vad väntar du på?


Kommentarer
Challe

Åh, vad ska jag säga? Är ju verkligen mig på pricken! Vem skulle tacka nej till allt det där? Och sen allt det andra... Det där är ju bara det ytliga, tänk när man börjar komma ner på det riktigt djupa ojojoj vilket kap jag är ;)

Väntar med spänning på svar från MASSA snyggingar. ;p

2009-11-03 @ 22:24:18
Challe

Vrickad? Va fasiken, jag är väl så normal man kan bli??? hehe "Alla är lite konstiga, utom du och jag, men till och med du är lite konstig" :)

2009-11-03 @ 22:34:38
Annkan

Så klockren!

2009-11-04 @ 18:31:44
Mats (kusin)

Haha, jag tycker den var rolig, har läst flera flera flera gånger nu. Jag kan inte motstå frästelsen och måste göra en liten "lyckoansökan" här.

Hmm... Tyvärr passade de inte in på mig då jag bara är 22 och ett halft år ung (-), lyssnar hälst på rock (-) och techno (-) (lite punk(+)), har bara ett par dyra whiskey (=), är i allmenhet en normal personlighet (-) ;P

Med 3 minus och bara ett plus kommer man inte långt. Så jag nominerar min kompis istället han är en allätare.



Kram på dig Miss "C" <3

2009-11-06 @ 13:46:40
Challe

techno är ett väldigt stort minus är jag rädd. Men rock fungerar utmärkt i alla dess former :) Kompisnominering, spännande hehe



Ha en bra dag i regnet :)

2009-11-07 @ 13:36:55
URL: http://ettforvirratliv.blogg.se/
Kusinen

To Miss "C"

Tackar ödmjukast för länken till din blogg då den har gett mig många lyckliga skratt. Önskar så att du får tid med någon som har fler - än +.

Vad tror du om en träff nyår 2010-2011?



Miss "C" on my mind ~~~<3

2010-03-18 @ 21:28:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0