Jag känner igen dig. Eller?

Alla har väl haft den här känslan någon gång. Att man känner igen en person så väl, men har ingen aning om varför. Det kan vara så frusterande. Funderande och funderande varför människan i fråga är bekant, men kommer inte på det. Eftersom vi bor i Sverige går vi inte fram och frågar om vi träffats förrut. Nejdå, det kan ju bli pinsamt om det visar sig tex vara en kändis som man bara sett på TV, eller kanske någon som man... ja.. inte känner helt enkelt. Det skulle ju vara hemskt att skämma ut sig.
Jag såg ett bekant ansikte igår när jag var och dansade. Det var en kvinna i 50-årsåldern, som jag bara visste att jag träffat under de senaste dagarna. Men kunde inte alls komma på var och varför.
Efter en massa funderande kom jag ändå på det! Hon hade ju åkt tåg med mig häromdagen (big suprice), och hade åkt med en bekant till mig.

Efter att ha kommit på det kunde jag börja koncentrera mig mer på dansen. Vad roligt det var! 6 timmar non-stop dans.
Tack alla!


Kommentarer
Kattis

oj vad det lät jobbigt! dansen alltså. :P Så ska vi ses nåt snart? glömde ju lämna P-kortet på jobbet men det nya borde ligga i mitt fack snart! kram

2009-03-23 @ 09:04:25
URL: http://kattajonen.blogg.se/
Nillano

Ja sånt där med att man känner igen någon kan vara jobbigt, har en som jag träffa för ett tag sen som jag ännu inte kommit på var jag kunnat träffa innan.

Det var ett rejäl danspass, jobbar du med dans. Förlåt för dumfråga kanske... men jag har ju inte hängt med så länge =)

Kram

2009-03-24 @ 06:44:38
URL: http://livetskalevasnu.blogspot


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0