Bakslag

Jakten på att gå ner i dosering på mina mediciner går inte allt för bra. Men idag var jag till läkaren, och vi har nu beslutat att jag ska pröva någon ny spännande medicin. Lite tveksamt är det, eftersom jag inte är allt för dålig. Men jag kan inte leva på kortison resten av livet, då kommer jag ha en puckelrygg vid 50 års ålder. Typ.
Men jagkten på att dra ner på dosen (och att jag smått glömt några doser under helgen) resulterar att jag helst sitter hemma idag. I soffan, tittar på film och surfar på internet. Promenaden hem från sjukhuset slutade som en liten springmarch för att hinna hem på toa...
Tur att jag är ledig idag, och två dagar till! Så nu inför att nya medicinen ska sättas i bruk (om två veckor?) får jag höja min nuvarande dos med det dubbla, svälla och gå upp i vikt igen.
Mitt hår känns även fettigt...

Life is lovely.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0