Snart drar vi iväg!

Jag och Kat reser iväg till Europa nästa vecka. En veckas runtresande, Amsterdam-Paris.
Det kommer bli kul, men jag var något less igår när jag letade tågbiljetter... Det jag har lärt mig är att inte göra det när jag är trött och hungrig. 
Så jag åt, och hittade sedan en liten 50% off sida. Nice! Somnade kl 21, så det blev inget dansande igår. Jag får spara mig till 12 april.  
Vaknade vid 8 i morse med en lätt irriterande känsla i halsen... not good.
Nu ska jag iväg och guida min kära kusin och hans tjej på Sundsvalls gator, sedan en sväng till kaoset i Birsta... ojojoj...

(En kommentar från mamma, ang förra inlägget:
Alla som läser din blogg måste tro att jag är knäpp
Haha! )


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0