Sjukling

Att man aldrig lär sig.
Jag måste ta det lugnt! Lugnt!
En vecka borta med massa konstig mat, eftersom vi inte kan laga själv + en helg med festande på annan ort med inte allt för bra kost är inte bra. Jag mår inte bra av det.
Att vara ansvarig för en RMT träff och flytt på det blir för uppstressande. Min kropp klarar det inte. Jag har varit urtrött hela veckan, och packat flyttlådor till sent på kvällarna. Självklart blir magen sämre. Jag är ju bara dum som inte lyssnar på mig själv.
Med RMT träffen blev bra, även om vi bara var 5 st som kom. Bowling och skitsnack!
När jag körde hem i gårkväll var jag så otroligt trött, och det var sängen som gällde direkt .
Jag måste tacka mina underbara föräldrar som ställer upp när det verkligen behövs! ...och som märker att jag är dålig innan jag själv kommer på det..
Var på moneybrother i fredags. Det var underbart bra, men hade jag tänkt lite själv hade jag nog stannat hemma.
 
Men till helgen blir det flytt! Vi får se hur mycket jag hinner och orkar med det, så får vi se hur det blir med allt annat som jag också skulle göra...
Kan låta larrvigt att jag inte orkar med, men vad ska jag göra? Lite ovant när jag varit bra så länge.. Det är inte jag som valt att bli sjuk!
Nu blir det att börja äta mer medicin..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0