Glad arbetslös stämplar in!

Oj, vilken konstig dag det blev igår... ;P
Jag var och traskade på stan med syster-svammel-förvirrad-fnitter. Jag måste ju ha nå fint på mig på hennes student... Dagen innan var jag också och letade, men var inte på humör, så resultatet blev bara en mascara (som klumpar!!!!!) I går gick det desto bättre, och efter en massa provningar hittade jag en Knallgrön klänning på Gina, vita leggings och ett vitt skärp. Oi!  Nu saknar bara skor och smycken...
Medan jag vandrade runt i affärerna ringde de från Kontorsfixarna,och ville att jag skulle komma på intervju! så på em var jag där, och det gick väl bra får jag hoppas. De hade inget jobb för tillfället, men det kanske dyker upp något. (Har för övrigt INTE hört nått från SJ än, så det känns lite kört)
Väl hemma igen provade jag mina nya kläder och visade Maria o pappa. Enligt honom såg jag ut som Betty Boop... Ehhh... tack?!? hrm...
På kvällen var det dags för dans igen! Ånäsparken. Blender spelade, oj vad roligt det var. Precis lagomt med folk också, annars blir det så trångt där.
Bra folk var det också. ..sedan får man ju försöka hålla sig borta från nyskiljda karlar med 40-årskris...Kan jag få behålla mitt öra själv, tack!
Lite oväntat fick jag lite komplimanger också, tihi.Vilket jag inte klagar över =)
Men i kväll blir det lite party, vi får se vart, när och hur. haha, som vanligt när grabbsen planerar! :P
I morgon blir det nog mer dansande i Matfors! Vilken super-helg!!
Over and out



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0