Nylle-status

Än en gång blir jag full av skratt över detta Facebook fenomen. Efter den ständiga jakten efter fler, och flest, vänner.
Titta på mig, jag är så populär, jag har fler vänner än dig!
Visst, i början var det lite charmig, roligt och spännande och jag letade själv rätt på en massa gamla kamrater - som jag inte alls har någon kontakt med nu för tiden. Och inte har jag det nu heller för den delen. (Jag erkänner - jag är en rätt usel kontakthållare, men det har inte med saken att göra)

Men det är några som lagt till mig som jag egentligen inte förstår varför. Det känns verkligen som att de bara vill vara kompis för att det ska se bra ut på vänner-listan. En av dem tror jag bara att jag har gått samma högstadie som, vet knappt om vi pratat någon gång över huvud taget. Några andra hejar jag möjligtvis på om vi ses på stan, men mycket mer än så är det inte.

Men snäll som jag är låter jag dem bli vän med mig, och växa i Nylle-status.
Grattis!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0