Min underbara TV

Ja, man kommer på så mycket bra att skriva om så här sent på kvällen.
Jag ska berätta lite om min TV. Panasonic, hittad på Blocket. Mycket tung att få in i min lägenhet, men det är en annan historia.
Jag har inte tittat så mycket på den efter att jag köpte den. Innan var det jättemånga som inte kunde Förstå att jag klarade mig utan, men jag tror inte att det skulle vara något problem. Det är ingenting jag följer slaviskt ändå.
Men märkte i kväll att ibland försvinner ljudet. Inte längre än 1 sekund, men ändå. Typ en gång var 20e minut.
Sedan verkar det som att om man tittar länge på en kanal börjar ljudet hänga efter bilden. Det är i alla fall min diagnos på TVn. Sedan är ju jag, enligt min naturvetarfamilj som många gånger har skrattat åt att jag gick Teknik i gymnasiet, inte så teknisk av mig. Så att det är något annat fel skulle inte förvåna mig. 
Jag stängde av parabolen, och satte sedan igång den igen så var det bra igen.
Det finns inga problem om man är lite händig.
Eller Vinnare hittar lösningar, som de säger i reklamen


Kommentarer
Maria

Haha, ja det är faktiskt konstigt att du gick teknik. Men kanske för att lära dig då. ;)
Kul blogg! Jag sitter här uppe och låter er fixa maten där nere. Ska bli gott!

2008-02-23 @ 18:12:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0