Vad är väl en bal på slottet?

...eller en dans i Malung? 
 
I våras bestämde jag mig för att denna semester inte skulle planeras på något sätt över huvud taget. Jag skulle vara ledig och vila upp mig allt jag kunde.
Sedan bokade jag en vecka i fjällen. 
Sedan bokade jag in lite till, träffa vänner och släkt och en och annan dans. 
Bokade inte in ett besök till Malung. Nu när dansbandsveckan är i full gång och alla fina dansvänner lägger upp bilder och roliga statusuppdateringar vill jag dit mer än någonsin...
 
Men vem blev tvärförkyld igår kl 13? (haha, någon gång mellan lunch och fika började det göra ont i halsen) Jo, jag. Så ligger hemma idag. Att vara sjuk på semestern brukar vara standard, men eftersom jag har några dagar kvar dit hoppas jag att det hinner gå över. 
 
Men jag är inte bitter!
Jag glädjer mig åt detta: 
Använder ingen dosett längre (glömde den hos föräldrarna när jag var där sist) Men eftersom jag nu endast äter 2 mediciner om dagen kan jag lättare hålla reda på det. Ena tas 2 ggr/dag och den andra endast en gång/dag. Så nu behöver jag endast hålla reda på att jag tar mina tabletter och om det var morgon eller kväll som jag skulle ta den ena :)
 
Lite skillnad mot det här: (klicka här) och (klicka här)
Riktigt skönt!


Kommentarer
systeryster

Va fin du gjort bloggen! :)

Kram!

2012-07-30 @ 14:38:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0