Full rulle

Det har varit fullt upp de senaste dagarna, och jag har knappt hunit sitta ner känns det som. Först praktiserar jag för fullt under dagarna, och på kvällarna klär jag om till stålakvinnan och räddar katter som klättrat upp i träd och inte kommer ner.

Nej, jag skojar bara.

I tisdags hade vi i RMT en Tarmcancerföreläsning på sjukhuset. Vi trodde nog inte att det skulle bli så stort intresse från allmänheten, den lilla salen för 80 personer fylldes, och jag tror att om vi skulle ha annonserat mer än vad vi gjorde skulle vi kunna ha en dubbelt så stor sal.
Men det är egentligen oviktigt.
En riktigt bra föreläsning var det i alla fall, och jag lärde mig massor. Jag hoppas och tror att alla som kom dit blev nöjda.
Stort tack till alla som gjorde det till en bra kväll!

Nu sitter jag i soffan, lite smått apatisk. Nej, nu skojade jag igen. Jag vet bara inte riktigt vad jag ska göra. Jag har en hel del jag skulle behöva göra, men vet inte riktigt var jag ska börja. Städa bort allt som ligger på golvet, diska disk, betala räkningar, pest eller kolera?
Eller tv, te och tidig kväll för att orka med helgens bravader?

Tack och godnatt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0