Gardiner..

Jag är väldigt dålig på den här med gardiner. Panelgardiner körde jag stenhårt på i förra lägenheten, men nu i nya lägenheten blir det inte riktigt bra i alla fönster.
Dessutom sitter gardinerna längre upp här än på förra stället, så mina gamla gardiner ser inte riktigt kloka ut när de slutar 2 dm ovanför marken... få se om jag kan göra någonting åt detta...

Jag började i alla fall söka lite inspiration, och googlade "gardiner". Mitt sovrumsfönster är liksom kant med väggen, så blir lite fult med panel där.
Oj, vad med bilder det dök upp på olika upphängda gardiner. Börjar få en liten aning om hur jag vill ha det. Fortsatte titta på sida efter sida på gardiner, och tillslut började det dyka upp bilder på folk som tydligen heter Gardiner. De var mer eller mindre draperade...
Tillslut kom jag även till staden Gardiner! Bingo! Klickade in på deras hemsida och tittade runt ett tag.
Det fanns väldigt mycket, men ingenting bra om hur man sätter upp snygga gardiner.
Snacka om att den staden inte lever upp till sitt namn...


Kommentarer
Eleonore

Du har blivit utmanad! (i min blogg)

2010-09-15 @ 12:47:03
URL: http://sahlineleonore.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0