Lacrimosa, du underbara

Tåget susar norr ut!

Jag hittade en ny spännande bok som jag måste slå ett slag för, mest på grund av inlägget där jag skrev om Bridget Jones Diarré. Jag har själv inte läst den, men funderar på att inhandla den inför semestern. Det kommer bli en knaper sommar, men 97 kr måste jag lägga ut på den.

Huvudpersonen i boken har samma diagnos som jag har, men har gömt den för nära och kära i hela sitt liv. Tills hon börjar leva sitt liv på ett annat sätt.. (om jag förstod det hela rätt)

Länken till Lacrimosa, du underbara finns här

I måndags hade vi genom RMT en underbart bra föreläsning om Crohns sjukdom och Ulcerös colit. Föreläsaren lade upp föreläsningen på ungefär samma sätt som många andra föreläsningar med samma ämne som jag lyssnat på. Skillnaden den här gången är att jag nu förstod i princip allt. Även det som jag trodde jag förstått förut.
Det känder dessutom otroligt bra att så många ville bli medlemmar efteråt! Välkomna!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0