Tillbaka till skolbänken...

...och upptäcker att skolan är nästan som den alltid varit. Förvirrade lärare, kortspel på rastena och roliga klasskamrater!
Idag var vi ute på studiebesök. Vi tittade på bl.a. en....:
 Häst!

Okey, lite seriösa var vi också. Här står vi på museetaket på Murberget, tittandes på både solfångarna och utsikten.


I morgon bitti blir det till att repetera matte igen. Grävde igenom förådet nu i kväll, och lyckades hitta min miniräknare. Där batterierna var slut... Men det löser dig nog.
Nu ska jag försöka lösa ekvationen: hur får jag det kallare i mitt sovrum (så jag kan sova i natt) när jag samtidigt eldar en massa ljus i vardagsrummet?
/pyrris



Kommentarer
Syster

Tack för en första uppdatering i skolan! :D

2009-09-02 @ 22:19:09
AnnaE

Lycka till med plugget nu tjejejn....får ses på bloggen numera då ;P

2009-09-03 @ 05:35:47
URL: http://hondjavulen.blogg.se/
Smartis

Svar: Stäng dörren till sovrummet. Stäng av elementet och öppna fönstret.

2009-09-08 @ 21:12:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0