Skit!

Jag vet det har varit mycket skitsnack här på senaste tiden, men nu är det det jag skriver om för tillfället, så Deal With It!

Jag är idag hemma från skolan pga denna skitmage. I natt vred det om i magen, och fick springa på toa många, många gånger under natten. Hoppades att det skulle gå över till morgonen, men efter att toalettspringandet fotsatte innan avfärd till skolan bestämde jag mig för att stanna hemma.
40 min i en bil och en hel dag i skolan lockade verkligen inte.
Slutsats: Hela helgens bravader var rätt dumt, jag måste sova!

Jag blir så less när folk inte förstår att jag måste sova mer än "friska", och tycker man är larvig som måste hem och sova. (Självklart måste jag ju själv se till att jag får den sömn jag behöver, men det är inte alltid lätt när man vill vara med på allt som händer)

Men du är ju ung. När jag var i din ålder sov jag knappt någonting.

Men jag är Sjuk! Forever and Ever!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0