Alltså, vem är det?

...som går runt i min lägenhet och stökar ner? Jag fattar inte att det kan bli så här stökigt...
Kan ingen vänlig själ komma hit och städa? Eller diska? Det är nog enkelt att hyra in någon, men tror inte att studentekonomin tillåter detta.. Studentrabatt? Dessutom har jag under 2009 fått två diskborstar med livstidsgaranti, så det är väl meningen att jag ska diska.
Jag var i kväll på mitt livs första tupperwareparty, och kom fram till att det är rätt konstigt att jag kunnat klara mig utan alla dessa fantastiska prylar under mina år i lägenheten. Tyvärr hade de ingenting som kunde städa...

Nej, nu är det dags att sova och ladda inför morgondagens skola! Disken är i alla fall klar, men resten får ligga kvar till någon annan dag.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0