Did it!

Så var det gjort.
Idag vaccinerade jag mig. Än så länge har jag inte kännt några biverkningar av sprutan, och hoppas att jag inte kommer göra det heller.
Så nu får jag hoppas att det var rätt val att vaccinera sig. Jag är fortfarande skeptisk mot det hela, eftersom det känns som om det har tagits fram allt för fort. Men eftersom min läkare sa att jag Skulle ta den, så lyssnar jag snällt, och gör som jag blir tillsagd.
Sedan får vi se om alla som tagit vaccinet överlever själva vaccinet.

Det var inte så många i vaccineringslokalen samtidigt som mig. Två personer framför i kön kan man stå ut med. Det rådde lite osäkerhet om jag ska ta en till spruta eller inte. Hon som stack mig var osäker, så hon frågade en annan sköterska. Hon sa tvärt nej, även fast jag invände att jag hade immunförsvarsnedsättande mediciner.

När hon hade gått ur hörhåll sa min "sticksköterska" till mig: Du borde nog kolla med din läkare, ifall du ska ha.

Åhh, alla har verkligen full koll på vad som gäller...


Kommentarer
Lingon

Ja tror som kodjo, alla som tar den där sprutan kommer att förvandlas till zombies och jag (tillsammans med kodjo) kommer att vara dom sista meniskorna kvar här på vår jord. Lite som i "I am legend"



Kram på er alla små grisar :D

2009-11-12 @ 19:37:55
Hanna

Men Mats, jag vill inte bli en zombie! :S

2009-11-13 @ 00:28:36
Maria

Fast jag är nog hellre det än kvar med bara Kodjo och Mats som mina vapendragare mot miljoner av zombies. ;)

2009-11-13 @ 06:15:23
Hanna

Haha! Där hade du en bra poäng! ;P

2009-11-13 @ 10:37:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0