Nattuggla?

Jag tror inte på alla dem som säger:

När jag var i din ålder var jag ute hela nätterna, kom hem, sov någon timme och var sedan uppe igen på natten. osv...

Jag tror verkligen inte på er! Det kanske hände någon gång då och då att ni var uppe halva natten innan jobbdag, men att ni sedan sov er igenom 3 dygn efteråt. Men man kommer ju bara ihåg det roliga. Jag kommer t.ex. inte alls ihåg en enda natt jag sov när jag var 9. Men inte fan var jag uppe hela natten för det! 

I natt ska jag inte va vaken i alla fall. Men det lär väl bli som vanligt. Just nu känns ögonlocken som bly, men när det är dags att sova går det ändå inte...


Kommentarer
Nillano

Hej!

Jag körde en sömnlös natt igår natt.

Tack för din fina kommentar i min blogg, blev glad! (finns svar på den där)

Trevlig dag!

Kram

2009-05-04 @ 08:17:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0