Mer problem

Har alltid fått höra att andra med samma sjukdom som jag har även problem med lederna. Stela och värkande leder. Jag har skattat mig lycklig som sluppit detta.
Men idag när jag gick hem från jobbet slog det mig.
Jag har ju ont i höfterna då och då. Och har nog haft det rätt länge, när jag tänker efter.
Inte så att jag inte kan gå eller att det värker smärtsamt. Men det är lite obehagligt, och känns stelt.
Det brukar för det mesta kännas efter att jag tränat eller varit ute och gått mycket. Så jag har alltid trott att det beror på just träningen. Men det kanske beror på sjukdomen också?
Igår var jag ute och gick i över en timme med E och Fokus, idag har jag ont i höfterna.
Ett läkarbesök är inplanerat nu, ska ta upp det här då. Så jag vet.
over and out


Kommentarer
Nillano

Har också funderart så där för gäller ju oss med UC med, men på nått sätt så lägger man allt på att det är UC alltså att man har ont. Märks nu när man fått bort den smärtan, som man hade ständigt innan att man har kvar visa saker som man inte kände riktgtigt fullt ut då man hade den grundsmärtan.

Hur gick det hos läkaren? Var det lederna? (står kanske i ett annat inlägg, men jag hoppar så när jag väljer inlägg hos dig, knepigt det kan bli när man inte har följt)

2009-03-24 @ 12:21:11
URL: http://livetskalevasnu.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0