Semestertips?

Om några veckor kommer min hollänska vän M på besök, och vi ska och se oss om i Sverige, kanske Norge, lite. Har du några tips på vad vi kan hitta på, se eller göra. Antingen runt Sundsvallområdet, eller en bit härifrån.
Skicka en kommentar, jag tar emot nästan allt ;P

Vi satt och pratade om vad man skulle kunna hitta på med henne idag när vi firade mammas födelsedag.
En jägarkamrat till pappa ringde, vilket fick mig att komma på en lysande (?) idé.

H: Vi kanske kan åka till skjutbanan?
P: Skulle hon tycka det var roligt tror du?
H: Ingen aning...
P: Hagel eller älg?
H: ????
M: Sätt henne framför ett luftgevär först, så får vi se om hon tycker om det.
 
Tystnad
M:...eller kanske bakom....
:D

Mammsi fick en spikmatta! väldigt skönt, kanske ska införskaffa en sådan.
Men vissa var lite skeptiska mot denn nymodighet...


Gossisarna Pio och Popcorn växer så det knakar! De tog glatt hand om presentpapperet.
nu är de 1 månad gamla!


Kommentarer
Anna E

Meeen sååå söta valpar.....varför är jag inte förvånad över kommentaren hagel eller älg?? ;P

2009-06-15 @ 07:18:45
URL: http://hondjavulen.blogg.se/
Tågmamman

Löjligt söta - kan man få en och lägga i Daisys leklåda.

2009-06-15 @ 11:38:18
Hanna

Haha, jag inser att det var fel taktik att i samma inlägg där jag ställer en fråga lägga in bilder på söta hundvalpar :P

2009-06-18 @ 08:30:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0