Prosit!

Just nu hatar jag mitt immunförsvar. Helt värdelöst är det. Eller egentligen hatar jag alla mediciner som gör mitt immunförsvar helt värdelöst.
En förkylning går inte förbi obemärkt, om man säger så... Jag har legat däckad nästan hela veckan. Och nu när jag börjar bli grymmt rastlös och försöker umgås med andra människor blir jag helt slut! Inte nog med att snoret rinner så jag knappt kan andas, nu börjar jag hosta också! shit...

(Okey, det är inte fullt så hemskt som det låter, jag måste få beklaga mig lite)

Vi hade i alla fall en fin kväll i kväll! Och trevligt!




Nu (Söndag em) flyr jag civilisationen för rekreation uppe i Lappland.
Datorn stannar hemma, och mobilen får nog vila rätt mycket den också (vet inte om det finns täckning)
På vägen upp ska jag köpa äckligt många lättlästa sommar-tjej-kärleksböcker på någon liten mack, tillsammans med Pucko och macka.

Tillbaka nästa helg.
Over and out!


Kommentarer
li

ser ut som en ölreklam det där!! NICE!!!

Ha det gött i myggornas rike!! kram

2009-06-28 @ 22:34:38
URL: http://izica.blogg.se/
Anna

Hoppas lappland kan kurera dig lite!!

Må så gott med tantsnuskböckerna!

2009-07-03 @ 11:01:05
URL: http://hondjavulen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0