Jag förstår inte...

(Förlåt, jag vet att man inte ska snacka skit om jobbet på bloggen, och det har jag aldrig gjort förrut. men nu...)

Förmodligen är den min snorfyllda hjärna som inte kan få ihop det här, eftersom de som bestämmer får det här att gå ihop. Men det gör inte jag idag.

Vi är tydligen för många som jobbar och sliter arslet av oss varje dag. Så nu ska det dras ner på personal. Vi ska bli färre.
Samtidigt har det kommit ut i snitt 3 vakanta turer om dagen via sms, så vi ska lockas att jobba övertid. Vilket folk gör.
I sommar saknas det folk så det skriker om det! Vi lockas med att sälja vår efterlängtade semester eftersom det saknas gigantiskt mycket folk.
Samtidigt räknar de med att svenskarna kommer åka mer tåg.

Jag förstår inte... Jag går o lägger mig igen med mitt snytpapper nära till hands...


Kommentarer
li

nä preciiis....jag får inte heller ihop det... krya på dig ännu mer kram

2009-06-23 @ 12:53:17
URL: http://izica.blogg.se/
Hanna

Sjukt..

Jag ska göra mitt bästa, tack! :)

2009-06-23 @ 14:02:13
Josefin

inte jag heller, känns konstigt, trodde inte att man skulle drabbas än i alla fall... Krya på dig!!

2009-06-24 @ 00:32:28
Nillano

Godmorgon!

Låter inte som en bra mattematik, men det är ju så där företagen gör nu =(

Är det sj du jobbar på eller ;)

Hoppas du sovit gott?

Kram

2009-06-24 @ 06:24:37
URL: http://livetskalevasnu.blogspot.com
Hanna

Josefin: Tack, det ska jag! :)

Nillano: Jo, så är det, vi får se hur det går... Sovit gott har jag i alla fall! :)

2009-06-25 @ 14:29:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0