En ny hjälte!

Jag lyssnade idag på Morgan Allings sommarprat (laddade ner det och lyssnade medan jag var ute och cyklade)

Han har alltid varit bra, enligt mig. Jag menar - Tippen! Vilket superbra program! Tyvärr fick jag aldrig någon Tippen-keps... Sedan i Lets dance sopade han ju mattan med alla andra, även fast han inte vann.

Hur hans uppväxt var hade jag ingen aning om, men han berättade om den på ett otroligt gripande sätt. Motgångar och medgångar. Som vanligt kommer det bästa på slutet (de kloka orden hans kollega sa honom över en middag)

Så nu tycker jag att Du ska ladda ner podversionen eller lyssna över internet på Morgan Allings sommarprat på SR, P1!
Gört!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0