Slowstart

Min dator har inte surrat mycket de senaste dagarna. Ehrm..veckorna... Så inför dagens passresa laddade jag på batterierna för fullt och surfade loss tills det tog slut. Självklart gjorde det det när jag skrev ett viktigt mail... Vilken tur det finns datorer i Sthlm också!
Men nu är ca 100 (förhoppningsvis) oviktiga mail raderade, vissa är svarade på och nya mail har skickats. Och det är fortfarande en timme kvar tills jag börjar jobba. Men men!

2009 har i alla fall börjat igen på Hannajo. Och det kommer att innebära förändringar. Vilka är en fråga jag inte orkar svara på för tillfället.
Jag ska försöka svara på de där bloggutmaningarna som skickats först och främst.

God fortsättning!


Kommentarer
Anna E

Japp sätt igång bara med utmaningarna och sluta spamma MIN blogg med likadana inlägg haha... Kraam

2009-01-15 @ 08:10:16
URL: http://hondjavulen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0