Saker jag inte ska skriva om

Med tanke på att det ska "ske förändringar" framöver menar jag inte super-duper stora saker.
Bara sånt jag skriver, och inte skriver om.
Det kommer bli en hel del skitsnack, med magen i fokus. Och för att magen ska må bra så måste man äta bra. Jag erkänner, det har blivit en hel del godis på senaste tiden, och det känns i tarmen... om det nu är därför. Vem vet?
En del matsnack kommer det alltså också bli.
En del roligheter ska jag försöka få in också, vem orkar vara allvarlig hela tiden?

Sedan kommer jag inte skriva helt lika mycket om vad jag gör under dagarna.
Så idag ska jag inte skriva om att jag mockat hästbajs och åkt snowracer efter en 4 hjuling idag. Eller att jag snart ska iväg och dansa och hoppas att H kommer dit... Sånt får ni inte veta något alls om.
Däremot kan jag berätta om min ringsignal - som jag hör, men inte fattar att det ringer när någon försöker nå mig.
Konstigt, jag hör musik, tänkte jag flera gånger igår...
Snart ser jag väl stjärnor också...

Trevlig kväll!


Kommentarer
Anna

HAHAHA byt ringsignal kära lilla du ;P

2009-01-19 @ 15:02:56
URL: http://hondjavulen.blogg.se/
Kicki

Äntligen!!!!Saknat din blogg otroligt mycket,Hanna.Kramar

2009-01-19 @ 15:50:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0