Prins funnen

Så har prinsessan fått sin prins. Eller ska få snart i alla fall.
Lyckades slå på TVn (ovetande) precis när de lyckliga tu framträdde. Tänkte från början inte ens titta, men ändrade mig. Det är ju lite en historisk grej, och kan vara roligt att ha sett.
Victoria sa Ja, ja, ja till sin Daniel. De såg lyckliga ut, även om jag fortfarande tycker han ser lite creepy ut. Men det lyste lycka ur hennes ögon.
Jag är glad för dem, och hoppas verkligen att de lever lyckliga resten av sina liv.

Själv ska jag iväg och lämna bajsprov i morrn. Förhoppningsvis. Svårt att bestämma sånt i förväg.
Jag har ett glamoröst liv ibland
Nästan som en prinsessa.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0