Le, och världen kommer le tillbaka

Efter få timmars sömn, vaknade och klev upp 3.40, en klen lunch vid 9-tiden, några kaotiska jobbartimmar, och en bussresa innan hemkomst till hemstaden vid 14-tiden var det inte långt till tårar kan jag lova, när en av resenärerna kom fram till mig, tog mig i handen och tackade så hemskt mycket för hjälpen. Jag blev så glad och rörd!

Jag fick höra av en kamrat hur hon nyinflyttad, ledsen och förvirrad gick och handlade. Kassörskan hade slängt ur sig några roliga ord, och hon hade mått otroligt mycket bättre.

Lite kan göra så mycket.

Faktiskt


Kommentarer
Nillano

Det känns så bra av det lilla som händer om kring sig =) Underbart!

Hoppas allt är bra ananrs?

2009-04-28 @ 06:59:42
URL: http://livetskalevasnu.blogspot.com
:)

:):):)

2009-04-29 @ 16:36:02
Hanna

Nillano: Jodå, allt är bara bra här uppe i norr! :)



:) : Jag log verkligen :)

2009-05-03 @ 22:04:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0