Vill du vara min diskmaskin?

Jag funderar på att skaffa en diskmaskin. Antingen en att ställa på bänken, eller en med två ben. Det kvittar, bara Jag slipper. Eller bara skaffa ett litet mindre diskställ som kan stå framme hela tiden, och man kan diska undan lite hela tiden.
Like that ever gonna happen...

Okey, vissa kvällar kommer verkligen vissa funderingar framsmygande. Som:
Varför står det två bilar och fullkomligt blockerar infarten till huset? Rätt dumt tycker jag. De kanske försöker stoppa någon att ta sig in. Eller ut. Vem vet.
Tänk om de försöker stoppa mig från att sticka till jobbet i morrn? Om det är så glömde de bort att jag smidigt kan ta mig förbi på min cykel. Mohahaha, där fick ni!

Sedan kan man ju fundera på varför vissa människor är så dyga, märkliga och... konstiga...
Tur man själv är helt normal!

Det här matfenomenet måste jag tjata lite om igen.
Säg efter mig, och varje dag när du vaknar:

Fett är bra, nyttigt och gott

Lagade igårkväll mat till en likasinnad, vilket är skönt för en gångs skull (Vi måste göra om det vännen!)

Men när man försöker prata med någon om dieten och vad som är så bra med den kommer nästan alltid en vanlig fråga: Men hur mycket har du gått ner nu då?
Alltså, jag bryr mig inte i hur mycket jag gått ner, även om det nu är lite. Jag äter så för att jag mår bra av det!

Mer fett till folket!

Godnatt världen


Kommentarer
Systeryster

Min vän Annica som jag springer med i Avesta är iaf helt övertygad om denna diet. Och hon tränar väldigt mycket dessutom. Hon gick ner några kilo i början tills hon stannade på sin normalvikt. (vi tror det är så iaf). Sen har hon i år slagit personligt rekord på en mil med typ 5 minuter och det är helt okej. :P

Ha de gött, vi ses i helgen. Kram kram!

2008-10-03 @ 10:47:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0