svart

Jag satt allvarligt och skrattade åt en svart TV-skärm förrut.
Precis hemkommen från jobbet såg jag att Morgonsoffan skulle sätta igång på ettan, så slog på dumburken för att titta.
Hallåan såg lite filurig ut och presenterade programmet, och att de trevliga programledarna i Morgonsoffan satt och väntade i soffan.
Sedan blev det svart.
Hallåan kom tillbaka och sa att det var tekniska problem, men att morgonsoffan skulle komma strax.
Svart igen.
Jag skrattar, typiskt Morgonsoffan, liksom.
Men det fortsätter att vara svart, och tillslut är det inte så roligt längre.
Efter ytterligare några sekunder kom en Tillfälligt avbrott-skyllt upp, sedan började programmet tillslut.

Jag är i alla fall lättroad


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0