Nummerinsamling

Igår hände någonting som aldrig hänt förrut:
Jag fick ett visitkort av en kille som sa typ: Ring mig.

Visst, det hade varit otroligt kul och spännande, om han inte var så otroligt självsäker, dryg och trodde att han själv var bäst och vackrast i hela världen.

Efter att intagit ett par öl i bistron med sina vänner räcker han fram visitkortet och säger:

Hanna (jag avskyr att ha namnbricka ibland) jag tycker vi har kännt varandra länge nu, här har du mitt nummer. Hör av dig någon gång när du är i Sthlm.
Japp, men en otroligt dryg sthlmsdialekt dessutom (förlåt, men alla sthlmare låter inte lika dryga, tycker jag)
När vi, 50 min föresenade, kommer fram till Sthlm lämnar de äntligen bistrovagnen, och han vinkar och tillägger självsäkert:

Vi hörs.

Just nu har jag lust att lägga ut hans nummer här och be alla jag känner ringa honom nätterna långa och bara dryga sig. Typ sådana saker som fråga efter Moster Berits hund, beställa pizza, inte säga någonting, hota postlådan eller bara en vanligt hederligt stönande. Jag vet inte, jag är ingen van tjuvringare...

Have a nice weekend, my friends!


Kommentarer
kat

ring för f*n! :D från hemligt nr så vet han inte ditt, bestäm träff och dyk inte upp! de må svida mer än om du inte ens ringer! ;D

2008-10-25 @ 09:15:08
Anna E

var inte så svårtflörtad! Ring och stöna lite själv..det kan ju bli början till nåt.... ;P

2008-10-26 @ 19:19:32
URL: http://hondjavulen.blogg.se/
Kotteby

Visitkort...

Que?



Han kan väl åtminstone skriva en handskriven lapp med numret, så att en du-är-en-speciell-person känslan framkommer.....Men ja ja...



Å andra sidan kanske han ville flasha över hans yrke, som så fint säkert stod på kortet.



=)

2008-10-27 @ 16:56:03
URL: http://www.kotteby.se
Hanna (mig själv)

Ja, så jättefint visitkort var det inte... en fin fisk hade den på sig iaf, haha!

Men ett handskrivet vore ju roligare. Fler handskrivna lappar, tack! :)



Haha, ja, jag måste bli mindre svårflörtad ;P jag ska nog ringa i natt, stöna lite och bestämma träff! :D

2008-10-28 @ 09:33:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0