Diskmaskin för en dag: Siss!

Siss var här och aggerade diskmaskin i måndags - mycket uppskattat. Speciellt dagen efter när jag kom hem och slapp diska!
...men när kvällen var slut såg det lika jävligt ut igen... 
Konstigt...

I övrigt var helgen i sthlm en mycket bättre upplevelse än var jag förväntat mig. Kongress - hur roligt låter det på en skala?
Alla verkade stela och uppklädda först när vi kom dit. Men på kvällen bjöds det på mat, vin, sång och dans och det slutade med att jag och en till gick åt fel håll på rätt gata mitt i sthlmsnatten... nog om den historien..
Kongress för Mag och Tarmsjuka var det som gällde i alla fall. Mötena i sig gav inte så mycket (förutom inblick i verksamheten) men det jag tyckte var bäst under helgen var att få träffa och prata med massa andra som har samma problem med magen som jag. Några hade jag även träffat för något år sedan.
Jag och AL lyckades även knyta lite kontakt med våra grannlän, så det kan troligtvis tänkas lite samarbeten framöver. Very nice!

Annars så går jag och irriterar mig på en blivande finne bredvid näsan och måste dessutom kila iväg till en kemtvätt eftersom min kavaj råkade få svampsoppa på sig häromdagen. Not a good smell...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0