Min flirt med Tarzan

Japp, det är sant. Tarzan stötte på mig i fredags.
I väntan på att Hello Saferide skulle börja spela på Storan i Götet satt jag och en kamrat och delade med oss av fina kamerabilder mellan våra telefoner. Via Blåtand.
Plötsligt dök det upp i min telefon en förfrågan om att ta emot en bild av "Tarzan". Jag skrattadee till, och accepterade.
Det här fick jag:


Diskret (otroligt diskret, jag har nog aldrig varit så diskret) kikade jag mig runt om och såg vem denne "Tarzan" förmodligen var. Jag och min kamrat skrattade, och pratade nog rätt högt om Blåtandsflört.
Efter ett tag plingade det till i telefonen igen, och samma bild kom...
Jag var nu ganska säker på vem det var som skickade. Han var inte så diskret kan jag säga. I ett mörkt rum lyser mobilen upp rätt bra. Så bra att jag kom fram till att jag inte ville skicka vidare namn, ålder osv till honom.
Jag skickade tillbaka:

För att undvika fler flörtförsök stängde jag av blåtanden snabbt
Sedan njöt vi av en härlig livekonsert med Hello Saferide.
Även fast vi inte riktigt hört alla låtar innan... Men gratis är gott!


Kommentarer
Eleonore

Haha! =)



Ja men jag hör ju vad du hittat på =)

KRAMEN

2008-11-11 @ 15:44:46
URL: http://sahlineleonore.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0