Knarr under skorna

Ännu en ny energyboost, efter en joggingrunda. Den första på några veckor. Vackert väder och knarrig snö.
Det kan inte bli så mycket bättre!
Virrade runt lite på Norra, utan karta. Men jag kom ju hem ändå tillslut! Det gick mycket bra, förutom att konditionen inte är fullt på topp och en liten vurpa som säkert kommer resultera i ett fint blåmärke på rumpan.
Men jag är glad ändå! :)
Var på en otroligt rolig dans i Hudik i går. Mycket folk och mycket dans. Me like!
Sista timmen började dock dansmästarna från övervåningen lämna baren, och kom ner på dansgolvet.
Att dansa med någon askalas är inte det jag vill på en sådant ställe, och tackade nej till två. Jag hoppas att de verkligen var fulla.
Var på väg att nobba en till, men kom fram till att han nog var rätt nykter, och chansade på det. Tur var väl det, han var grym på att bugga!
Nu ska jag sy gardiner o städade lite. Vara lite duktig, hehe.



Kommentarer
Egoina

tror jag också.. tack :)

2008-03-25 @ 01:05:43
URL: http://egoina.blogg.se
sören

Jo jag och nilo såg att du vinkade så vi vinkade självklart tillbaka..

och vet du.. vi har VINTER här !!! det ska vara påks = vår.. inte påsk = mer snö än tidigare under vintern..

stackars oss..

hoppas allt är väl.. =)

2008-03-25 @ 11:14:44
URL: http://nevyn.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0