Klockrent!

Idag har det varit en stor målardag, och den är ännu inte slut...
Tapeterna kom fram idag, tillslut. Pappa åkte och hämtade dem, tack tack! Han, mamma och brorsan kom sedan förbi här med dem. Efter att ha slösat massa pengar på Birsta.
Här hemma har jag streon i rummet bredvid, och lyssnade för tillfället på Mammas nya kille (P3) på hög volum.

Klart o betart.

I alla fall. Någon av figurerna höll på att sjunga en otroligt konstig låt medan mitt besök var här. Jag lyssnade inte riktigt, men det var inte en vacker låt.
Men va fan är det du lyssnar på? frågade pappa. Det är inte så ovanligt att han ifrågasätter oss barns musiksmak. Den här gången kunde jag nästan hålla med honom, men sa ungefär:
Nä, men det här är ju ett roligt program, haha.
Ca tre sekunder senare slutar mannen på radion att sjunga och skriker:

Men om du tycker att det här är så jävla töntigt, varför lyssnar du då???

Haha!!! Så klockrent! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0