Konstiga namn!?!

Igår satt jag och slözappade på tvn, och hamnade på MTV. Där visade de ett program om kändisar som döpt sina ungar med det ena konstigare namnet efter det andra.
Det var allt möjligt: Coco, Kyd, djurnamn, naturrelaterade namn, påhittade namn, jeansmärken, mm, mm.
Sedan satt det en massa personer som kommenterade och tyckte synd om ungen.
Sist, men inte minst presenterade de det konstigaste namnet av dem alla. Pappan är en känd komiker (kommer inte ihåg vad han heter) som tycker om practical jokes. Alla experter trodde att detta var ett litet framtida joke, ifall sonen blev kortväxt. Namnet betyder nämigen Den Store på latin. Och de tyckte synd om pojken.
Varför döpte de honom inte bara till Big, i så fall, undrade någon av dem.
Vad namnet var? Jo: Magnus!
Jag höll allvarligt på att skratta ihjäl mig!

Bror min - Jag tycker om dig ändå! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0