Inte för att skryta, men...

Okey, det här kan vara stötande för vissa, så är du känslig, eller sitter på Jobbet: Sluta läs NU!

Ja, om du nu strumtade i varningen så får du skylla dig själv.
Ville bara säga att jag har semester nu! 4 veckor med inte så mycket lugn och ro, men väl en massa skoj!
Sista turen är jobbad, och avslutades med att torka bort en liten spya från ett säte....

Men jag är glad ändå, och trots att det regnade på vägen hem kunde jag inte låta bli att le stort.
And still do.

Jag har ju fått Semester!


Kommentarer
Kicki

Kul att du har semester! Det har jag också, Janne har börjat jobba igen.Hoppas att vi får det riktigt varmt och fint väder.Kramis

2008-07-11 @ 12:00:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0