Vart tog alla små plåster vägen?

Var nyss på sjukhuset för att ta några blodprover (som jag ska göra typ 1 gång/månaden för att hålla koll).
Det gick smidigt, men dock lite smärtsamt. Nu de senaste gångerna jag varit där har de slutat med de små plåstren, och börjat med någon stor tejpbit. Ju större, desto bättre verkar det som.

Tänk när jag måste ta bort den!! Ui.... Men måste väl göra det innan jag börjar jobba i alla fall.

Jag vill ge en eloge till alla som ger blod! Hade jag inte proppat i mig massa mediciner hade jag också gjort det. Man räddar ju liv! det är så enkelt, och man får dessutom lite för det. Så vad har Du för anledning att du inte lämnar blod?


Kommentarer
Therese

Jag får inte lämna..väger för lite tydligen.

2008-02-13 @ 14:08:02
URL: http://mittlivsomblog.blogspot.com/
Erika

Varför måste du ta prover så ofta? Behöver inte svara om du inte vill..
Ha det gott!

2008-03-02 @ 17:41:35
URL: http://sjalvfortroende.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0