Shopping

Jag är ju ingen riktig supershoppare. Men lite inspirerad blir man ju av alla modebloggare som lägger ut Dagens inköp och Dagens outfit varje dag.
Därför ska jag lägga ut dagens kap, och visa hur jag tycker att shopping alltid ska vara:


Idag åkte Astrid hem. Det har varit mycket trevligt med lite besök, så det får gärna fler göra!
Jag kommer inte ihåg vad hennes kurs hette som hon läste här, men det verkade intressant. De var bla på kommunen och fick veta lite mer om E4ans ombyggnad, Sundsvalls planerade bro och det nya resecentret. Så nu sitter jag ooch tittar i de papper som hon lämnade. Intressant, och hur de egentligen tänker förvånar mig ibland. Vissa saker är ju bra, men vissa saker... Cheesus! Lägg ner va...
Som att bygga en bro är ju ganska dumt. Bygg E4an utanför sundsvall i stället.
Visst, en tunnel under stan är ganska nögvändig för tågtrafiken. Men det känns som om det kommer bli lite trångt att ha ett nytt resecentrum mitt inne i stan... Men jag tror jag ska läsa igenom igen, sedan kanske skriva något fint till den bestämmande. Om jag kommer på något bra. Vem vet.
Jag ska nu ligga i soffan och tycka synd om mig för att jag är förkyld, för att jobba i kväll.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0